De 7 beste efficiency tools voor iedere ondernemende recruiter!

Vacatureteksten schrijven. Sollicitatiegesprekken en procedure doorlopen. Mails beantwoorden en actief zijn op social media. Als ondernemende zzp-recruiter weet jij als geen ander veel ballen hoog te houden! Maar ben jij ook op de hoogte van de populairste efficiency tools? Wij delen ze graag! In deze blog lees je hoe je efficiënt kunt werken met de slimste tools! Speciaal zodat jij het meeste uit jezelf kunt halen!  

 

Efficiency tools

Instapaper

  • Instapaper is een superhandig hulpmiddel om webpagina’s op te slaan om later te lezen. Je kunt gemakkelijk leeslijsten maken door pagina’s in mappen te ordenen die vervolgens altijd toegankelijk zijn.

Glasp

  • Maak aantekeningen en voeg highlights toe op webpagina’s! Markeer eenvoudig webinhoud, bewaar deze voor later en deel het met iedereen! Kortom: een geschikt hulpmiddel voor schrijvers en enthousiaste lezers.

How to use Glasp Chrome Extension?

Accepteer de marketing-cookies en schakel je Adblocker uit om deze video te bekijken

Grammarly

  • Jouw schrijfassistent! Verbeter je schrijf skills met de communicatiehulp van Grammarly, inclusief spellingcontrole, grammaticacontrole, interpunctiecontrole en nog veel meer.

RescueTime

  • RescueTime houdt de tijd bij die je doorbrengt op het actieve tabblad of venster van Chrome. Zo krijg je een goed beeld van wat je eigenlijk de hele dag aan het doen was, om je digitale leven efficiënt te managen.

Calendly 

  • Calendly is een online afsprakensysteem waarmee je klanten zelf hun afspraken kunt laten inplannen. Calendly integreert met jouw Google of Office (Outlook) agenda en plaats daarin de afspraken die worden gemaakt. Het enige wat jij hoeft te doen is (eenmalig) afspraken in te plannen en de link te delen met jouw klant. De rest volgt vanzelf!

Wil je weten hoe je Calendly instelt? Bekijk het hier!

Accepteer de marketing-cookies en schakel je Adblocker uit om deze video te bekijken

Trello

  • Trello is een visuele tool waarmee je samen met jouw team elk type project of workflow kunt volgen. Ideaal voor iedereen die zijn projectmanagement goed geordend heeft! Graag toch een stapje verder gaan door jouw projectmanagement meer te personaliseren? Probeer dan eens Monday.com.

Buffer

  • Buffer is een online tool en app om je socialmediaberichten (tijdig) in te plannen. Buffer werkt super gemakkelijk: je klikt op een tijdstip, vult de tekst in, voegt een foto toe en past het tijdstip aan naar jouw persoonlijke wens. Daarna klik je op opslaan en that’s it. Hoe simpel?

Tot zover onze lijst met de 7 beste efficiency tools! Zijn we iets vergeten? Laat ons weten wat jouw favoriete recruitment tool is en wie weet voegen we deze toe aan de lijst. Graag op de hoogte blijven van de leukste nieuwtjes, tips & tricks? Zorg dan dat je onze socialmediakanalen volgt! Wekelijks verrassen wij je graag met nieuwe kennis!