Het vinden van de ideale professional: "Wat een gedoe!"
Zeg eens eerlijk, denk jij dat ook wel eens? Als zelfstandig ondernemer in de arbeidsbemiddeling bedrijf je momenteel topsport. De branche is voortdurend in beweging, professionals hebben het voor het uitzoeken en dan hebben we het nog niet eens over de continue ontwikkeling van recruitmenttechnologie. Dat zet je aan het denken: hoe moet het verder?
Jouw werkweek vraagt momenteel veel van je
Soms zoveel dat je te weinig tijd hebt voor het vinden van de ideale professional. Dat knaagt aan je. Je wil toegewijd aan de slag voor je opdrachtgever, maar randzaken nemen teveel tijd in beslag. Hoeveel tijd besteed jij bijvoorbeeld aan het schrijven van een goede vacaturetekst? En steek je wel voldoende tijd aan jouw online zichtbaarheid? Ja, we snappen het. Het is topsport om bij te blijven én onderscheidend te zijn ten opzichte van je concurrenten.
Je bent tenslotte niet voor niets voor jezelf begonnen
Hulp inschakelen is soms lastig. Dat weten we allemaal. Als zelfstandig ondernemer regel je het graag zelf. Je bent tenslotte niet voor niets voor jezelf begonnen. Toch zien we telkens meer dat recruiters worden opgeslokt door tijdrovende klussen. Het gevolg is weinig focus voor het vinden van de ideale professional. Dat is zonde! Dat doe je tenslotte het liefst: mensen en organisaties verbinden met elkaar. Op zoek naar die ene perfecte match.
Het werk efficiënter willen doen
De meeste recruitmentspecialisten geven aan dat zij het werk efficiënter willen doen. Zelfstandig ondernemers staan er alleen voor en daarom ervaren zij een hoge werkdruk. Dit is het moment om je te oriënteren naar mogelijkheden om slimmer te werken. Ontdek hoe je in minder tijd, meer omzet draait. Hoe je ervoor zorgt dat jouw toegevoegde waarde stijgt naar jouw opdrachtgevers. En ervaar meer gemak in het recruitmentproces. Ik nodig je graag uit voor een persoonlijke kennismaking! Bij deze alvast een tipje van de sluier:
Behoud de regie met de wenselijke ondersteuning
Als zelfstandig ondernemer bij Fygi run jij je eigen business met meer gemak. Je krijgt hulp bij het schrijven van vacatureteksten en we zorgen voor jouw optimale online zichtbaarheid. Daarnaast heb je toegang tot een LinkedIn Seat en mag je gebruik maken van onze Jobslots en onze jobboards. Ook houden we je op de hoogte en helpen we je met het toepassen van recruitmentinnovatie. Tot slot nemen we het facturatieproces voor je uit handen, nemen wij de betalingstermijn op ons en betalen we jou binnen 8 dagen uit.
Samenvattend: wij ontzorgen je graag met het recruitmentproces!
Daar krijgen wij weer energie van. Met als resultaat: jij werkt slimmer, effectiever en je hebt meer tijd voor focus op de werving van de ideale professional.