Het vinden van de ideale professional: "Wat een gedoe!"

Zeg eens eerlijk, denk jij dat ook wel eens? Als zelfstandig ondernemer in de arbeidsbemiddeling bedrijf je momenteel topsport. De branche is voortdurend in beweging, professionals hebben het voor het uitzoeken en dan hebben we het nog niet eens over de continue ontwikkeling van recruitmenttechnologie. Dat zet je aan het denken: hoe moet het verder? 

Jouw werkweek vraagt momenteel veel van je

Soms zoveel dat je te weinig tijd hebt voor het vinden van de ideale professional. Dat knaagt aan je. Je wil toegewijd aan de slag voor je opdrachtgever, maar randzaken nemen teveel tijd in beslag. Hoeveel tijd besteed jij bijvoorbeeld aan het schrijven van een goede vacaturetekst? En steek je wel voldoende tijd aan jouw online zichtbaarheid? Ja, we snappen het. Het is topsport om bij te blijven én onderscheidend te zijn ten opzichte van je concurrenten.

Je bent tenslotte niet voor niets voor jezelf begonnen

Hulp inschakelen is soms lastig. Dat weten we allemaal. Als zelfstandig ondernemer regel je het graag zelf. Je bent tenslotte niet voor niets voor jezelf begonnen. Toch zien we telkens meer dat recruiters worden opgeslokt door tijdrovende klussen. Het gevolg is weinig focus voor het vinden van de ideale professional. Dat is zonde! Dat doe je tenslotte het liefst: mensen en organisaties verbinden met elkaar. Op zoek naar die ene perfecte match.

Het werk efficiënter willen doen

De meeste recruitmentspecialisten geven aan dat zij het werk efficiënter willen doen. Zelfstandig ondernemers staan er alleen voor en daarom ervaren zij een hoge werkdruk. Dit is het moment om je te oriënteren naar mogelijkheden om slimmer te werken. Ontdek hoe je in minder tijd, meer omzet draait. Hoe je ervoor zorgt dat jouw toegevoegde waarde stijgt naar jouw opdrachtgevers. En ervaar meer gemak in het recruitmentproces. Ik nodig je graag uit voor een persoonlijke kennismaking! Bij deze alvast een tipje van de sluier:

Behoud de regie met de wenselijke ondersteuning

Als zelfstandig ondernemer bij Fygi run jij je eigen business met meer gemak. Je krijgt hulp bij het schrijven van vacatureteksten en we zorgen voor jouw optimale online zichtbaarheid. Daarnaast heb je toegang tot een LinkedIn Seat en mag je gebruik maken van onze Jobslots en onze jobboards. Ook houden we je op de hoogte en helpen we je met het toepassen van recruitmentinnovatie. Tot slot nemen we het facturatieproces voor je uit handen, nemen wij de betalingstermijn op ons en betalen we jou binnen 8 dagen uit.

Samenvattend: wij ontzorgen je graag met het recruitmentproces!

Daar krijgen wij weer energie van. Met als resultaat:  jij werkt slimmer, effectiever en je hebt meer tijd voor focus op de werving van de ideale professional.

Fygi_Maurits

Lijkt het je interessant om kennis te maken?

Maurits van de Bovenkamp Business Coach
Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Dit vind je misschien ook interessant

Blog

Een assessment: het wat, waarom én hoe

Een assessment kan jou vertellen of een professional bij een bedrijf past. Een waardevolle toevoeging aan je wervingsstrategie.
Blog

Het salaris benoemen in vacatureteksten blijft een taboe!

Benoem het salaris in een vacaturetekst en onderscheid je in de arbeidsmarkt. De tegenargumenten kunnen niet op tegen het aantal voordelen.
Blog

Hire attitude train for skills

Het is goed mogelijk dat je niet de juiste wervingsstrategie en selectiecriteria inzet om de doelgroep succesvol binnen te halen en ook succesvol te laten zijn in hun nieuwe baan. Grijp de kans aan op je team uit te breiden.