Scans en surveys
Ontdek de kracht van inzicht: verbeter de werkbeleving van je team
"Buiten winnen is binnen beginnen. Organisaties die goede mensen weet te binden, investeren in werkbeleving. Hoe je daarmee begint? Door op een gestructureerde manier in kaart te brengen hoe het werk en de organisatie beleefd worden. Want inzicht in werkbeleving is het startpunt voor aantrekkelijk werkgeverschap. PeopleMetrics biedt moderne scans en online surveys om werkbeleving in kaart te brengen."
Ervaringen met PeopleMetrics
"Mijn opdrachtgever heeft nu pas echt grip gekregen op werkbeleving"
Met PeopleMetrics hebben we een helder beeld gekregen van hoe het team de werkomgeving en hun dagelijkse taken ervaart. Samen bouwen we stap voor stap aan een betere werkomgeving voor alle medewerkers.
"Buiten winnen is binnen beginnen"
Wil jij de werkbeleving van jouw bedrijf verbeteren? Vraag dan een demo aan en wij nemen je graag mee in de mogelijkheden. Ontdek wat inzicht in werkbeleving voor jou kan doen.
Neem contact opStart de verandering met onze scans en surveys
Digital Leadership Scan
Zijn de leiders in jouw organisatie klaar om digitalisering te omarmen? Deze scan (20 vragen) brengt in kaart wat leiders nodig hebben om aan de slag te gaan met vernieuwing en digitalisering. Binnenkort beschikbaar.
Big Five Teamscan
De Big Five: één van de meest betrouwbare vragenlijsten om persoonlijkheidskenmerken in kaart te brengen. Dit is ideaal voor het versterken van teamdynamiek en het verdiepen van onderling begrip. Binnenkort beschikbaar.
Werkbelevingsonderzoek
Wat vinden mensen van jouw organisatie als plek om te werken? Deze vragenlijst meet werkbeleving in 21 korte vragen, verdeeld over vier thema’s. De uitkomsten van dit onderzoek worden samengevat in een rapportage met aanbevelingen per thema en onderwerp. Deze survey is al beschikbaar vanaf 600,-
Waarom PeopleMetrics?
Snel inzetbaar en in te vullen vanaf ieder type apparaat.
Concrete adviezen in een heldere rapportage.
Ontwikkeld door ons team van wetenschappers en gebaseerd op onderzoek.
Altijd hr-professionals beschikbaar voor opvolging van de uitkomsten.
Dankzij eigen ontwikkeling en moderne tools bieden we topkwaliteit voor de laagste prijs.
Onze werkwijze in 5 stappen
In een verkennend gesprek bespreken we jouw vraag en de best passende oplossing.
Na goedkeuring van de aanpak worden de benodigde gegevens verzameld en maken we praktische afspraken over looptijd, reminders en terugkoppeling.
De vragenlijst wordt ingericht en vervolgens delen we de link met jou.
Na de looptijd worden de gegevens verwerkt en wordt de rapportage opgemaakt en met jou gedeeld.
Wanneer gewenst wordt de rapportage en mogelijke opvolging met jou doorgenomen.